2.0 Overeenkomst en aanbetaling:
– De koopovereenkomst komt tot stand door ontvangst van een orderbevestiging c.q. (mondelinge) bestelling aan LW Vloeren via email, internet of anderszins en dienen tevens te worden voorzien van een aanbetaling van de klant aan LW Vloeren.
– De aanbetaling á € 350,– voor het leveren en laten leggen van de vloer(en) en plinten dient voldaan te zijn voordat de opdracht intern geplaatst en gepland kan worden.
– Hoofdregel is dat de levering kan plaatsvinden, nadat de vooruitbetaling is ontvangen, tenzij anders overeengekomen.
– Artikelen die op “bestelling” gekocht worden, kunnen na acceptatie door LW Vloeren niet meer worden gewijzigd c.q. worden geannuleerd door de koper.
– Betalingen kunnen alleen contant of via de iDeal link worden voldaan, pinnen aan de deur is niet mogelijk.
– Als de (aan)betaling via een bouwdepot gaat dan dient het bedrag voorafgaand aan leveren of plaatsen op onze rekening te staan.
– De door LW Vloeren geleverde zaken blijven eigendom van LW Vloeren totdat de klant al zijn financiële verplichtingen heeft voldaan.
3.0 Garantie:
Garantie op de vloer is conform fabrieksgarantie. Op het laten leggen van de vloer geven wij een leggarantie van 6 maanden na plaatsen.
LW Vloeren staat in voor de kwaliteit van de door haar naar beste weten en kunnen verleende diensten en voor de deugdelijkheid en de goede kwaliteit van de door haar geleverde en geinstalleerde goederen, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de hierna volgende bepalingen vermeld.
LW Vloeren kan geen garantie geven op:
1. Vloeren die niet door LW Vloeren geleverd en/of gelegd zijn;
2. (Onder)vloeren die niet egaal zijn;
3. Loslatende plakplinten;
4. Bij onoordeelkundig of onzorgvuldig gebruik, beschadiging door inwerken van vocht of door andere van buiten komende storingen of onheilen;
5. Indien de producten niet op de gebruikelijke dan wel in de gebruiksaanwijzing omschreven wijze zijn onderhouden;
7. Indien de koper de producten op andere wijze onachtzaam heeft behandeld;
8. Uw vloerverwarming niet voldoet aan de eisen van de vloeren fabrikant.
4.0 Voorbereidingen en de uitvoering:
Alvorens wij langskomen om uw vloer te installeren dient er rekening gehouden te worden met een aantal punten, te weten:
– De ruimte en basis vloer dient volledig leeg, schoon, droog en stofvrij te zijn.
– De vloer dient ontdaan te zijn van ernstige vervuiling van bijvoorbeeld; lijmresten, lak, olie, verfresten e.d.
– Er mogen geen (grote) scheuren aanwezig zijn in de dekvloer, de dekvloer mag niet poreus zijn en geen grote oneffenheden in de vloer.
– Grote hoogteverschillen in de aansluiting tussen verschillende ruimtes kunnen wij niet verhelpen.
Een voorbeeld van een ongelijke ondervloer en dus niet geschikt voor egaline

4.2 Egaliseren:
– Let op! In verband met de vooraf aan te brengen type primer dient U vooraf aan te geven welke ondervloer u heeft. Voorbeelden zijn: tegelvloer, betonvloer, anhydriet gipsgebonden gietdekvloer.
– Let op! Egaliseren is geen afvlakmiddel om een ongelijke ondervloer waterpas te krijgen maar echter een eenmalig afvlak laagje van 1-3 mm egaline om oneffenheden in de vloer te elemineren.
– Moet er nog geëgaliseerd worden met egaline ? Zorg er dan voor dat het legmateriaal in een andere ruimte (op 19 graden) aanwezig is.
– Het egaliseren van de vloer duurt vrijwel nooit de gehele dag. Dit betekent dat de stoffeerder de gehele dag bij je kan langskomen en hij een halfuur tot uur voor aankomst belt op het telefoonnummer dat bij ons bekend is.
– LW Vloeren egaliseert eenmalig uw vloer. Wanneer uw vloer na 1 keer egaliseren niet voldoende is bepalen wij samen met u het vervolg. Een tweede keer egaliseren is extra werk en wordt apart in rekening gebracht.
– Electravoorzieningen welke onder de vloer zijn verwerkt dienen afgekoppeld en/of verwijderd te worden.